Aleksandra Mitrosz

Fizjoterapeuta Terapeuta SI

Jestem absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Gdańsku. W trakcie studiów równolegle robiłam dwa kierunki, które ukończyłam: odnowę biologiczną i fizjoterapię oraz nauczyciel Wychowania Fizycznego. W swoim życiu pracowałam w różnych miejscach, w różnych zawodach ale ten jeden pozwalający mi pracować z dziećmi był i jest moją pasją. Jeszcze przed studiami podjęłam pracę w szkole podstawowej jako nauczyciel WF. To był najwspanialszy rok mojej pracy i już wiedziałam, że cokolwiek się w moim życiu wydarzy to właśnie praca z dziećmi da mi satysfakcję i spełnienie zawodowe. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w gabinetach, najpierw na praktykach, później już jako samodzielny terapeuta i nauczyciel.

Kursy i szkolenia:

-       Kurs Integracji Sensorycznej III Stopnia – Metoda Integracji Sensorycznej w Terapii Dzieci Autystycznych

-       Kurs Integracji Sensorycznej II Stopnia

-       Kurs Integracji Sensorycznej I Stopnia

-       Profil Psychoedukacyjny PEP-R – Diagnoza Funkcjonalna Dziecka z Zaburzeniami Rozwoju

-       Ortoptyka – podstawy diagnozy i rehabilitacji – Znaczenie Prawidłowego Widzenia a Trudności Szkolne

-       Edukacja i Terapia Dzieci z Zaburzeniami Rozwoju – Porady praktyczne dla specjalistów w ujęciu stosowanej analizy zachowania: moduły

1. Dziecko niepełnosprawne  w  przedszkolu

2. Diagnoza funkcjonalna, konstruowanie IPE-T

3. Behawioralna analiza zachowania stosowana

4. Zachowania trudne i behawioralne procedury postępowania

5. Pozytywne motywowanie

6. Planowanie i monitorowanie pracy edukacyjno-terapeutycznej

 

-       Jak skutecznie rozmawiać podczas trudnej sytuacji w oparciu o model Porozumienia Bez Przemocy Marshalla Rosenberga

-       Rola wychowawcy w organizacji i udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej

-       Kurs Doskonalący – Bezpieczeństwo i higiena w opiece nad dziećmi do lat 6

 

-       Kursy organizowane przez Fundację „Chronimy Dzieci”:

1. Profilaktyka przemocy i wykorzystywania dzieci – przygotowanie do przeprowadzania zajęć edukacyjnych dla dzieci i rodziców

2. Podejmowanie interwencji w przypadku krzywdzenia dzieci

3. Jak uczyć najmłodsze dzieci bezpiecznego korzystania z internetu