W celu podnoszenia moich kwalifikacji uczestniczę w różnych kursach oraz warsztatach metodycznych. Ukończyłam między innymi szkolenia:
- Roczny kurs teorii INPP, rozpoznania, diagnozy i terapii zaburzeń neurorozwojowych
- Terapia ręki
- Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg Procus i Block
- Efektywne porozumiewania się z rodzicami
- Globalna diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat
- Trening kontroli złości i umiejętności społecznych
- Ruch, wzrok i słuch – podstawa uczenia się
- Wykorzystanie metody 18 struktur wyrazowych z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu
- Jak rozpoznać i pracować z uczniami z Zespołem Aspergera
- Makaton I° i II °
- Diagnosta w poradnictwie psychologiczno – pedagogicznym
- Nowoczesne opiniowanie psychologiczno – pedagogiczne
- Kontakt, komunikacja i zabawa, jako podstawa pracy terapeutycznej z małym dzieckiem ze spektrum autyzmu
- VB-MAPP: Ocena umiejętności i planowanie terapii
- Intensywne nauczanie behawioralne w oparciu o system kart
- Bateria metod diagnozy dyskalkulii u uczniów w wieku 10-12 lat
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce – kurs 3 modułowy
- Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
- Ruch Rozwijającego Weroniki Sherborne – stopień I
- Wykorzystanie Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w pracy z dzieckiem autystycznym