Jestem absolwentką Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego o kierunku psychologia oraz studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego dla psychologów. Ukończyłam także kurs Integracji Sensorycznej uprawniający do diagnozowania oraz prowadzenia terapii.
Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym zdobywałam w przedszkolach muzycznych, Montessori i anglojęzycznych oraz podczas indywidualnych zajęć rewalidacyjnych z dziećmi. Obecnie pracuję w IN-SENS jako terapeuta SI z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnościami sprzężonymi i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju.
Pracuję w podejściu holistycznym i systemowym.
Warsztat pracy opieram na rzetelnej wiedzy, którą nieustannie poszerzam podczas licznych kursów i szkoleń, takich jak:
Terapeuta Terapii Neurotaktylnej,
Trener Kontroli Złości,
Trening Umiejętności Społecznych,
Terapeuta Ręki i inne.
Praca z dziećmi jest dla mnie nieustanną inspiracją i wyzwaniem do poszukiwania nowych rozwiązań terapeutycznych oraz własnego rozwoju zawodowego. W kontakcie z dziećmi zależy mi na tym, by pokazywać im od samego początku, że ich potrzeby i emocje są ważne. I jeśli odpowiednio o nie zadbamy nasza relacja terapeutyczna będzie źródłem radości, a to w połączeniu z bliską współpracą z rodzicami jest źródłem sukcesów i efektów terapeutycznych.