Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna – surdopedagogika, pedagogika wczesnoszkolna, edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika). Ukończone studia z zakresu psychologii – psychologia kliniczna. Wykształcenie podyplomowe uzyskane na Uniwersytecie SWPS w Warszawie – Stosowana analiza zachowania: przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania.
Doświadczenie zawodowe zdobywane w szkołach specjalnych m.in. dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, w placówkach dla dzieci z wadami słuchu, w przedszkolach integracyjnych, poradniach psychologiczno – pedagogicznych, w ośrodku integracji społecznej.
Kursy i szkolenia:
– VB- MAPP – Ocena osiągania kamieni milowych i planowanie terapii – Scolar
– Szkolenie I i II-go stopnia w zakresie Terapii Integracji Sensorycznej – Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej
– Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej
– Picture Exchange Communication System – Poziom 1 – Pyramid Educational Consultants of Poland
– „Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne – I stopień” Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
– „Kształtowanie kompetencji społecznych u dzieci i młodzieży z Zespołem Aspergera – TUS” SOTIS
– Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy dzieciom PBLS
– „Oswoić Autyzm”- Centrum Terapii i Rozwoju Dziecka ASYSTA
– Stosowana Analiza Zachowania (ABA) w praktyce – jak pracować z dziećmi z autyzmem.
– „Autyzm – porozmawiajmy o tym”– Centrum Terapii Autyzmu – SOTIS.
– Kurs Migające Brzdące.
– Kurs języka migowego – I, II, III stopień.